Arkadaşlar daha bileti almadım ama alırsam akşam 8.30da iniyorum diyarbakıra. saat 5 den sonra çermike giden araç yok taksi harici gitme imkanım yok mudur?taksiyle beraber çok yüksek ücret ödemek zorunda kalıcam yoksa