Hipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Seçenekler arasından oyumu kullandım. Lakin;
Çocuğumuza koyulan isim çok önemlidir, ana baba bundan mesuldur. Tabii ki seçenekler kötü değil ama kuranda geçen, anlamı güzel olan bir isimde düşünebilirsiniz.
Eyvallah hocam sağolun.

BySiriUS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
rabbim erkek nasip etseydi bana göktuğ koyacaktım. şükürler olsun sağlıklı sıhhatli bir kızım oldu.
ama erkek nasip ederse göktuğ koyucam inşallah. anlamı derın bence.
Allah hayırlı evlat nasip etsin.
LEGEND34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mustafa Kemal olsun.
Mustafa Peygamber Efendimizin ismi gün gelecek kızıp bağırıcaz ben Efendimizin ismine bile bağırmaktan haya ederim sağolun.

MustafaEkiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 tekrar bir database hatası vermezse kardeşimiz 10-15 yıl sonra bu konuyu görecek ve eminim ki çok duygulanacak. Doğacak olan kardeşimizden tek ricam bu konuya denk gelirse bana mesaj atsın. Umarım dünya dana güzel bir yer olur.
Eyvallah hocam inşaallah rabbim o günleri gösterirde yazar size.

FunkyTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alpagu'ya ne dersin hocam ? Eski Türkçe'de düşmanla tek başına savaşan yiğit anlamına geliyordu
Güzel isim ama teleffuzu zor yinede düşünebiliriz sağolun.