Vedy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paşa olsun paşaa
Eyvallah hocam sağolasın

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:56:44 -->-> Daha önceki mesaj 21:55:12 --

maksimos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kardeşim belki saçma gelecek ama yine de söylemek istedim. Benim iki oğlum var ikisini de bize yüce rabbim söyledi. Sen ve yenge bu gece yada başka bir gece yoğunlaşın. Gece yatmadan abdest alıp iki rekat namaz kılın. Allahın izniyle ertesi sabah evladınızın ismi hazır. Ben söyledim sadece
Eyvallah hocam neden saçma gelsin uygun bir zaman uygulayalım dediğini. Teşekkürler.