Arkadaşlar merhaba,
bitti dediğimiz facebook, son zamanlarda ticari alanlarda büyük popülerlik sağlamış olduğunu görmekteyiz. Fakat Facebook reklamlarında herkesin kendisine ait bir çok tekniği, ve bir o kadarda merak ettiği yöntemler var. Ben Ayakkabı satıcısıyım, ve benim amacım daha çok kişiye erişmek olduğu için, optimizasyon kısmında etkileşim değil gösterim daha etkili oluyor. Ve albümdeki ilk 4 görselin ölümcül nokta olduğu, ve albümdeki ilk 4 görseli zaman zaman değiştirmemizin daha faydalı olduğunu fark ettim.( insanlar hep aynı reklam görmek istemediği için ). Sizlerinde bu konu altında kendisine ait tekniklerini, tecrübelerini yorum olarak bırakmalarını ve bir çatı altında fikir çanağı oluşturmak istiyorum. Belkide bizim doğru bildiğimiz bir çok şey yanlış çıkacaktır yada daha etkisiz olduğu anlaşılacaktır.