merhaba
Yeni Api Oluşturdum normal şekilde . Yeşil ışıkta yanıyor . ama yine çalışmıyor
Farklı bir ayarımı var acaba
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:33:00 -->-> Daha önceki mesaj 09:15:03 --
Valid OAuth redirect URIs (Geçerli OAuth URI'ları yönlendirme )
buraya ne yazmam gerekiyor . sanırım sorun bundan kaynaklanıyor