merhaba

Yeni Api Oluşturdum normal şekilde . Yeşil ışıkta yanıyor . ama yine çalışmıyor

Farklı bir ayarımı var acaba

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:33:00 -->-> Daha önceki mesaj 09:15:03 --

Valid OAuth redirect URIs (Geçerli OAuth URI'ları yönlendirme )

buraya ne yazmam gerekiyor . sanırım sorun bundan kaynaklanıyor