Bu TL'ler ile paket yapabiliyor muyuz? Süre uzatıyor mu? Uzun zamandır faturalı kullanıyordum yeni kontörlüye geçiş yaptım. Pek bi bilgim yok o yüzden. Bilginiz var ise cevaplayabilirseniz bende biraz satın alabilirim.
Hayır yapamıyorsunuz.
60 TL kaldı elimde şu an, 50 liradan gönderilir.