Bu TL'ler ile paket yapabiliyor muyuz? Süre uzatıyor mu? Uzun zamandır faturalı kullanıyordum yeni kontörlüye geçiş yaptım. Pek bi bilgim yok o yüzden. Bilginiz var ise cevaplayabilirseniz bende biraz satın alabilirim.