Hocam çok geçmiş olsun, iyiki erken zamanda teşhis edilmiş. Her zaman farklı farklı doktorlara göstermekte fayda var, iyi yapmışsınız o konuda. Allah sizin ve annenizin yardımcısı olsun, her zaman moralinizi yüksek tutun.