Allah şifalar versin yardımcınız olsun. Kanser artık eskisi kadar kötü olan bir hastalık değildir. Kanserin kötü olması vücuda yayılırsa işler ciddileşir. Erken tanı erkenden müdahale edilmesi halinde %80 oranında kolayca atlatılıyor artık. Korkulacak durum yoktur yayılmadı ise rahat olun atılır rahatça inşallah. Selam ve dua ile.
http://www.sozuer.com/kanserli-hasta...sisozuer-18-49
Tanıdığım bir doktordur incelersiniz.