Bu noktada bizim diyebileceğimiz tek şey: "İnşallah çabucak ve ağrısız sızısız atlatır." olacaktır.

Sizin ise tüm yakınları olarak hem kendi moralinizi hem de annenizin moralini yüksek tutmanız gerekir. Bu hastalığın en büyük çarelerinden biri moraldir.

İnşallah sıkıntısız geçer hastalığı hocam.