BedirhanERKAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk öncelikle ilginiz için Teşekkür Ederim.

Kişisel olarakta gerek mailinizdeki gerekse genel üslubunuzu çok beğendim.

Dosyalarda yer alan .pdf'leri göz ucu ile inceledim ve Microsoft'un kendi ürünleriyle ilgili verdiği ( DOT NET ) eğitim ağırlıklı ama burada benim işime yaracak olan Microsoft'un geçmişten bu zamana kadar verdiği eğitim tarzını, örneklerini, uygulamalarını incelemek ilerideki projelerim için ciddi bir tecrübe katacak gibi duruyor.

Bu katkınızdan dolayı Teşekkür ederim.

İyi Forumlar
Bedirhan ERKAN

Hocam memnun olmanıza çok sevindim. umarım gönderdiğim içerikler işinize yarar ve faydalı olur.

Eğitim hayatınızda ve yazılım sektöründe size Başarılar dilerim.