İlk öncelikle ilginiz için Teşekkür Ederim. Kişisel olarakta gerek mailinizdeki gerekse genel üslubunuzu çok beğendim. Dosyalarda yer alan .pdf'leri göz ucu ile inceledim ve Microsoft'un kendi ürünleriyle ilgili verdiği ( DOT NET ) eğitim ağırlıklı ama burada benim işime yaracak olan Microsoft'un geçmişten bu zamana kadar verdiği eğitim tarzını, örneklerini, uygulamalarını incelemek ilerideki projelerim için ciddi bir tecrübe katacak gibi duruyor. Bu katkınızdan dolayı Teşekkür ederim. İyi Forumlar