Arkadaşlar merhaba az önce geçen hafta aldığım tüpün borcunu ödemek için BP tüp bayisine gittim. 2/3 yıldır sürekli aynı kişiden alıyorum. İlçenin genelinde tüp fiyatları aynı 12 kg ev tipi tüp 85 TL.
Az önce kredi kartım ile ödeme yaptım ve fişi de bana verdi Fişte ise dikkatimi çeken:
12 kg tüp %18 karşısında 60 TL
2 kg tüp %18 karşısında 15 TL
2 adet Su 2x5.00 TL %18 karşısında 10 TL
Toplamda 85 TL.
Şimdi ilçe genelinde tüp fiyatları anlaşarak aynı fiyata millete resmen geçiriyorlar. Bu konu hakkında özellikle elimdeki fiş dahilinde ne yapabilirim?