Amerika'daki ilgili kurumlar Bitcoin ETF olayını kabul etmedi. Bu bazı firmalara para yatırıp BTC sahibi olmadan artış ve azalışlardan yararlanma imkanı veren bir şey sanırım. Kabul edilseydi patlamaya yapacağı söyleniyordu ama kabul edilmiyor işte. Yine bunları atlattı BTC ama keşke atlatamasa da dibe vursa da tekrar alsaydık bolbol.