rkopuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben normalde yapıyorum ama uzun yoldan arkadaşın dediği gibi modelleyerek rigleyerek frame frame uğraşıyorum. Zaman konusunda sorunlarım olduğundan bahsettiğim programı bulursam göndereceğim

General Mobile 4G Dual cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
teşekkür ederim hocam.