şirket olarak yapmalısınız kargo anlaşmasını, ben mng ile anlaştım ortalama aylık 300 kargom çıkıyor 5 lira gönderi ücreti 5 lirada tahsilat ücreti alıyorlar eğer iade olursa 5 lira gidiyor yani ve mng kargodan aşırı memnunum hem hız konusunda olsun hemde muhattap konusunda yardımcı oluyorlar sizden iban isimsoyisim istiyorlar orara yatırıyor işte ama anlaşma için illaki şirket olmalısınız yurtiçi bana baya fiyat çekti ptt ise çok yavaş o yüzden sıcak bakmıyorum mngyi öneririm