Sayfalarınızdan (facebook-twitter v.s.) sitemde uygun gördüğünüz içeriği alarak size vereceğim bir "referans id"si ile -yada güven açısından farklı bir şekilde de hesaplama yapabiliriz- siteme göndereceğiniz her 1000 ziyaretçi baz alınarak ziyaretçi alımı yapacağım.
Bu şekilde çalışmak isteyen arkadaşlar varsa ayrıntılı konuşmak üzere whatsapaa bekliyorum. (Kafamda oluşturduğum şekilde bir konu açamadım) Umarım anlatabilmişimdir.