Bence tasarım güzel ancak hiç ısınamadığım bir alanda verilen bir hizmet. Bir insan neden parayla takip ve beğeni ister? Sosyal medyaya güveni de sarsıyor. Ancak herkesin ekmek parası farklı yerden çıkıyor, bu yüzden saygı duymak lazım.
Bu artık bir meslek bir sektör diyebilirim kardeşim Allah razı olsun