Sivribiber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şifresiz zipleyip tarama yaptınız mı ?
Taramalar rar'dan çıkartılıp yapılmıştır. Güven yoksa kullanmak zorunda değilsiniz. Tekrardan iyi günler.