Eğitim sektòrü öneririm. 40 kisi basladigimiz kurum 540 kisi (2 sene de) geri donusu guzel. detayli bilgi istersen soracagin herseye hakimim ☺ benim sermayem olsa yapacam ama elinde 50.000 tl ile guvenemiyorum. inanin bitmiyor egitim sektoru. adi degisiyor yasak deniyor ama devam ediyor ☺ yan gelirleri testler denemeler ozel dersler kantinini kiraya verip sayi ile orantili tabi bina kirani bile cikartabiliyorsun ☺