sizlere sormak istediğim bir konu var.

mesala ben dün gece 1 btc alıp bu gece bozdursaydım yaklaşık 100 tl kardaydım.

sürakli böyle yapıp düştüğü zaman bekletip çıktığı zaman elden çıkarsam her durumda kâra geçiyorum. btc türk gibi siteler yapılan işlemlerden ne kadar komisyon alıyor?

yani demek istediğim şu yüksek miktarlardan işlem yapıp ufaktan kâr peşinde koşsak bu olay böyle devam eder mi? soru komik gelebilir bu konu hakkında hiç bir bilgim yok. Cevaplar için şimdiden teşekkürler.