TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ev al...Koy kiracı.Ev alınca zaten hemen karını üstüne koyuyor.ver kiraya.500-1000 ne geliyorsa kardır.İş kurup batarsın ama ev alınca hemen kara geçersin...Akraba ile filan iş yapılmaz.Batarsın..
ev alip kiraciyi içine koysan zaten 5 yil otursa evin içine ediyor kiracı adam 5 yilda aldıgın kirayi gene evin içini yaptirmakla uğraşirsin o yüzden ev almaktan vazgeçtim.