Proyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
grafiker arkadaşım tasarımın çizimini dün bitirdi, bende kodlamaya başladım. En geç cumartesi çıkacağını düşünüyoruz. Teşekkürler.. beklemede kalın.
haber varmı