Chagataii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence fazla anlamıyorsan basit bir cms sistemi koy ellen devam et cron zamanlamasına hiç girme sadece mesela mysql de anket 0 ise göstermesin 1 ise göstersin ayarla yani ters mantık yapıcaksan mysql de son 2 degeri göster dersin if 0 a düserse souncları göster 1 ise yeni anket istersen yapayım ben sana anlatamadım
Hocam mesele anketi göstermek değil. Onu yapıyorum zaten de belirli süre dolunca en çok oy alan seçeneği post edip sifirlamak mesele.