Merhaba arkadaşlar,
Sahip olduğumuz sunucuda 100'den fazla kullanıcı var. Bu kullanıcılardan birinden kaynaklı olarak maillerimiz sürekli olarak "CBL Black List"e düşüyordu. Her düştüğünde de ben black listten çıkarıyordum. Son olarak bugün, Outlook (Hotmail) ve GMail tarafından IP adresimiz üzerinden gelen tüm mailler SPAM olarak algılanıp, SPAM klasörüne düşmeye başladı. Ben bu sorunun bizim kullanıcıların birinden kaynaklı olduğunun düşünmekteyim. Bu parazit yapan, bizim maillerimiz için tehlike oluşturan kullanıcıyı yada kullandığı mail adresini tespit etmenin bir yolu yok mudur?
CPanel ve WHM kullanılmaktadır. Server, Digital Ocean'dan alınmıştır.