NIS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam cevabınız için teşekkür ederim.

Ben saatın almadan önce sormuştum size sorun çıkar mı diye.

Çıkmaz dediniz ve bende aldım. Ve bu sorun çıktı.



İletişim konusuna gelince, haber vericem dediniz, şimdi skypte teknik sorunlardan dolayı giremedim diyorsunuz. Mail adresim var, orayada haber gönderebilirdiniz.

Hani dosyaları gönderdiğiniz mail var ya işte o .

Lütfen konudan değilde size pm gönderdim iletişiminizi ya da cevaplarınızı pm yolu ile yada cep telefonumdan devam ettirebilirseniz sevinirim. Skype harici birden fazla iletişim kanalımız da mevcut. Hayırlı akşamlar.