Ben normalde yapıyorum ama uzun yoldan arkadaşın dediği gibi modelleyerek rigleyerek frame frame uğraşıyorum. Zaman konusunda sorunlarım olduğundan bahsettiğim programı bulursam göndereceğim

General Mobile 4G Dual cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi