6-7 yıldır bu işe aralıksız kafa patlatan biriyim hep bu tür konular açılır durur, seo bitti mi, bitecekmi, sitem geriledi, uçtu kaçtı, şu adamı sıralamada geçemiyom diyenler vs. , işi bilmeyenler veyahut eski kafayla gidenler hep kaybetmeye sitesini gerilerde görmeye malesef mahkumdur.
Ee bu iş bitti de kardeşim google siteleri sıralamayacak mı veya hangi siteleri neye göre sıralayacak bir mantıklı düşünün. Google seo bitti demek resmen internet bitti demekden farkı yoktur. Herşeyden önce iyi bir analizci olmak gerekir.
Evet yeni degişiklige ayak uyduramayanlar için bitmiştir, bizim için daha yeni başlıyor.