3. defa yazıyor olsam bile, dediğimi zaten anlamadığınızı ilk mesajımda belirtmiştim.
SEO = Arama motorlarının istedikleridir.
SEO genel anlamda toplam yapılan işlemler olarak algılamalısınız. SEO bitti diyerek zaten SEO nedir? bilmediğiniz için bunu hala bu şekilde ısrarla yazmanız başlı başına hatadır.
Siz seo anlamında yapılan, favicon ekleme, valid hata düzeltme, tema iyileştirme, sunucu kısmında iyileştirme, v.s. v.s. tüm konuları es geçiyorsunuz.
Öncelikle Arama motorlarının istedikleri nelerdir bunları bir araştırısanız seo dediğimiz zaman neler yapılmalıdır. BUNLARI BİR ÖĞRENİN.
Sadece özgün olduğu için bir yazının üst sırada çıkmasını beklemeniz ne kadar hata ise, seo denilince aklınıza backlink gelmesi de o kadar hatadır.
Hala anlamıyorsunuz.
Hele üstte yazmış olduğunuz AMP siteler bir sosyal paylaşım ağı niteleğinde lisetelenecek. Cidden buna inanıyor musunuz?
Reklam göstererek para kazanan bir şirket, reklam gösterimini engeller mi?
Mantıklı düşünün.
Kusura bakmayınız ama sizle 1 gün değil 1 ayda tartışsak anlayacağınızı sanmıyorum. Olaylara ne farklı bir bakış açısıyla bakıyorsunuz nede anlamak için bir şeyleri araştırmadığınız gibi kendiniz sorup kendinizin duymak istediği cümlelerden başkasını kabul etmiyorsunuz.
AMP nedir öncelikle bun bir öğrenin. AMP olayını bile kulaktan duyma yalan yanlış bilgileri okuyarak hatalı öğrenmişsiniz.

hocam beni gerçekten güldürüyorsunuz. Şuan aylık 1.5 milyonu aşkın ziyaretçi alan sitem var. Sizin şu bahsettiğiniz ufak tefek şeyleri bilgiden mi sayıyorsunuz yok favicondur falandır. Siz daha bir konu açıldığında düşünceniz nedir diye açılan bir konunun farkında değilsiniz.
Kendimin ikilemde olduğunu ve bu olayın gerçekleşebilecek bir şey olduğunu da söylemişim olmayabileceğini de. Sizin verdiğiniz cevap sizin seo dan anladığınız bakclink.
Allah aşkına bir düşünce belirtmeniz için açılan bir konu da artislik yapıp laf atma huyu nereden geliyor anlamıyorum. Düşüncenizi belirtirsiniz var ise... Belirtirsiniz ve çeker gidersiniz...
Sizin gibi R10 kuralı olmasa yok farklı şekilde cevap veririrdim yoksa diye kendi kalitesini belli eden biriyle daha fazla zaman tüketecek halim yok. Dilediğinizi yazın beğenip geçerim...