Değil, eklentide görmüyor.
selamlar hocam
nerden bakıosnz bilmiorm ancak eklenti yerine telefondan da bakabilir misiniz? telefondan giriyorum gayet de mobil tema açılıyor :/ o eklentiniz sanırım hatalı bilgi veriyor
Hastayım böyle yorumlara, Hem yardım istenilir hemde yardımcı olmak isteyenlere inanılmaz.
İlla ki duymak istediklerini duymak isterler.
http://mobiletest.me/iphone_5_emulat...i-renkler.html