Merhaba arkadaşlar.
Önceden yeni yazı eklerken altta; "yazının okunurken sidebar görünsün/görünmesin" gibi bir ayar vardı.
Şimdi, tema özelleştirme sayfasında bir türlü ayarlayamadım bu işi. Yazı okurken sidebarlar açılıyor ve yazı alanı çok dar kalıyor.
Var mı fikri olan acaba?