Merhaba arkadaşlar.

Önceden yeni yazı eklerken altta; "yazının okunurken sidebar görünsün/görünmesin" gibi bir ayar vardı.

Şimdi, tema özelleştirme sayfasında bir türlü ayarlayamadım bu işi. Yazı okurken sidebarlar açılıyor ve yazı alanı çok dar kalıyor.

Var mı fikri olan acaba?