Cihaz 7. Nesil ve güçlü
Ekran kartıda 2 senelik tekno (oda yine güzel)
Sistem aşırı güçlü her ne kadar üretim teknolojisi 22 ve 30 nano metreye kadar düşmüş olsa da senin cihaz uçuyor resmen çünkü gerçekten hararetli bir makina bu yüzden fan yetişemiyor ve tam gaz senin canavarı soğutmak için tam güç çalışıyor işte be yaparsın.
Ve ayrıca belki bios a bak ısınmadan değilde belki fan contol hep calış olarak ayarlı da olabilir