Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 yıl önce bizzat denk geldiğim konuydu
Yapanı da tanıyorum, o zamanlar yaşı sanırım 19-20 gibidir.
Astsubayın arabasına göz dikiyor, 80binTLlik araç.
Anlaşıyorlar notere gidiyorlar arabasıyla. İşlemler yapılıyor astsubaydan artık para mı telefon mu bahane ederek arabanın anahtarını istiyor arabadan alayım diye. Gidiş o gidiş
Kötü olmuş..