Arkadaşlar sürekli olarak yabancı forumları blogları takip ediyorum. Bazıları reklamlardan diyor bazıları google saldıraya uğradığını yazıyor bu sebeple google de ekibinde sizden beter durumda olduğunu yazıyor.
Ama hepsinin ortak fikri eğer siteniz temizse geri gelecek
Saldırı ihtimali mantıklı geliyor bana çünkü 1 haftalık siteler toz oldu en basit kelimede bile 10.sayfada bile olmazmı yaw bu teze katılırım ben çünkü google şuan 7 ay önce expired delete olmuş dnsi olmayan domaini bile sıralamaya sokmuş ama sitenin kendisi yok ortada