Arkadaşlar sürekli olarak yabancı forumları blogları takip ediyorum. Bazıları reklamlardan diyor bazıları google saldıraya uğradığını yazıyor bu sebeple google de ekibinde sizden beter durumda olduğunu yazıyor.

Ama hepsinin ortak fikri eğer siteniz temizse geri gelecek