Chrono adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sektörün içinden gelen birisi olarak bildiklerimi ve olanları söylüyorum merak etmeyin =)

Firma müşteriye bilgi vermeden cpu aşım sebebini belirtmeden hiç bir bilgi vermeden web sitemi kapatıyor sonra ben suçlu oluyorum öyle mi ? firmaya askıyı kaldırın kontrol edeyim diyorum ondada cevap malesef açamayız oluyor sonra yine ben suçluyum size göre ?
Bir makine'de %100 CPU varsa ve bunun %90 'ını siz kullanıyorsanız %10 luk CPU o sunucuda hangi siteye yetecektir, ben hosting firmasının yaptığına sonuna kadar katılıyorum çünkü sizin siteleriniz bu durumda farklı sitelerin çalışmasını engelliyor.