Biz neden .tr alamıyoruz arkadaşlar eu alınıyor us felanda alınıyor
Bunun güya sebebi TÜVAKAnın (Türkiye Üniversiteler ve Araştırma Kurumları Ağı) bu ülke için ikinci düzey domain yapısını benimsemesi ve uygun görmesiymiş!
"EEE?" dediğinizi duyar gibiyim ki zaten benimde ilk tepkim öyle oldu.
E adama sormazlar mı? Tamam sen ülkenin ana domain yapısını com.tr olarak belirledin ama onun dışında tüm TR'li domainleri açtın -misal net.tr, biz.tr, gen.tr - bir tek neden .tr uzantısına izin vermiyorsun?
Tamamen ticari ve çakallık diyorum yani, yoksa iyi niyetlerle alınmış bir karar değil bence.