WEBKARTALI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@emerald çalışma ile ilgili bir hata yok kardeşim..
Ücretsiz açık kaynak kodlu bir script yazdık kullanımınıza sunduk. sen boş değer girilince kaydetmesin diye ayarlarsın.
Güzel bir iş yapmışsın ancak bu tavrınla güzelliğini gölgeliyorsun. Bir iş yapmışsın daha güzel olması için ben de üzerime düşeni yapıp seni bilgilendiriyorum alınganlık göstermene gerek yok.