Yıllık 30 liraya alacağınız hizmette bir mail servisi beklemeniz yalnış. Tüm dünya mailin önemini anlamışken bizim milletimiz neden hala hem 30 lira verip hem mail hem hosting hizmeti almaya çalışır? ve 1 mailide gitmediğinde yada gelmediğinde milyon dolarlık teklifim gitmedi bir sürü para kaybettim gibisinden deli saçması şeyler anlatır? 30 liralık hizmet ile milyon dolarlık teklif mi gönderilir ?