BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gümrük Bakanlığıyla görüştüğümde %20 kdv alınıyordu. Yani 400$ kdv ödemesi yapmanız gerekiyor. Garanti şartlarında problem olabilir. İthalatçı firma ile almak daha mantıklı olur.
Teşekkür ederim. İthalatçı firma 1 tane var, daha doğrusu onlarda ithalatçı sayılmaz 1 ay garanti veriyorlar, onlarla da arkadaşım tartışmış onun için yurtdışından almak istiyor.

Başka yorumu ve bilgisi olan var mı acaba?