Gümrük Bakanlığıyla görüştüğümde %20 kdv alınıyordu. Yani 400$ kdv ödemesi yapmanız gerekiyor. Garanti şartlarında problem olabilir. İthalatçı firma ile almak daha mantıklı olur.