yasinolmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bilgi edinmek için soruyorum, noterin önünde tam imzaları atacakken okey dedik parayı gönderdik diyelim, parayı gönderdiğimiz an satıcı arkasını dönüp kaçarsa ne olacak?(henüz imzalar atılmamışken) yada da imzaları attık alıcı havaleyi tam yapacakken yapmadı ve arkasını dönüp kaçtı, ne olacak? (olur diye demiyorum tamamen teori olarak düşünüyorum)
2 yıl önce bizzat denk geldiğim konuydu
Yapanı da tanıyorum, o zamanlar yaşı sanırım 19-20 gibidir.
Astsubayın arabasına göz dikiyor, 80binTLlik araç.
Anlaşıyorlar notere gidiyorlar arabasıyla. İşlemler yapılıyor astsubaydan artık para mı telefon mu bahane ederek arabanın anahtarını istiyor arabadan alayım diye. Gidiş o gidiş