Bundan 1-1,5 sene önce arka azı dişlerimden birisi kırılmıştı. Sadece kökü kaldı. O da geçen ağrı yaptı, diş hekimine gittim. Kalan kökü çıkarttı bazı yerlerde de çürüme başlangıcı varmış oralara dolgu yaptı. Eksik dişin yerine köprü veya implant yaptırabilirsin dedi. Açıkçası köprüyü düşünmüyorum, sonuçta sağlam dişleri de kesiyorlar. İmplanta ise çene uyumluluğu ve belirli bir miktar boşluk gerekiyormuş. Yaklaşım 1 cm. Azı dişi olduğu için boşluk sorun olmaz herhalde.

Daha önce implant yaptırıp kullanan var mı? Alternatif tedavi varsa onu da inceleyebilirim. Perşembe günü sağ taraftaki dişlerin dolgusu için gideceğim. Ona da karar vermem lazım. Fiyatına ise ortalama 800 tl dedi, dolgular hariç.