Arkasından koşmaktan başka çaren yok

Noter içerisinde kamera var gerekli davalar falan açılır ancak yine de uğraşırsın.
Çok araç sattım/aldım. Önce alıcı parayı öder. Sonra araç devir imzaları atılır.
Ayrıca 2 kez başıma geldi. Adam parayı bana gönderdi. Ancak noterde sistemde sıkıntı var dediler ve 2-3 saat orada bekledik. Mutlaka sistemde bir sıkıntı olup olmadığı sorup sonra para transferi yapılsın.
Hocam ona bakarsan yolda yürürken kafamıza meteorda düşebilir

Yürümeyelim mi şimdi
Eğer adam seni dolandırmayı kafaya koyduysa merak etme imzaya kadar beklemez.O ana kadar işini halleder, ruhun duymaz

Binbir çeşit insan var.
Daha bugün araç sattım.17:05 de notere girdik sıra aldık.Adam bana parayı yolladı.20 dakika sonra sıra bize geldi.Sistem gitti 10 dakika daha bekledik. 17:35 de imzaları attık

Bu arada 2 kez dışarıya çıktım sigara içtim geldim.
Sen hesap et
Hocam para, noterin vereceği hesap kodundaki hesaba atılsa, noter de satış imzalarını aldıktan sonra paranın transferini satıcıya yapsa. İnanılmaz güvenli sıfır sorun yaşanacak bir sistem olmaz mıydı? Beyin fırtınası yapıyorum