yasinolmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bilgi edinmek için soruyorum, noterin önünde tam imzaları atacakken okey dedik parayı gönderdik diyelim, parayı gönderdiğimiz an satıcı arkasını dönüp kaçarsa ne olacak?(henüz imzalar atılmamışken) yada da imzaları attık alıcı havaleyi tam yapacakken yapmadı ve arkasını dönüp kaçtı, ne olacak? (olur diye demiyorum tamamen teori olarak düşünüyorum)
Hocam ona bakarsan yolda yürürken kafamıza meteorda düşebilir Yürümeyelim mi şimdi

Eğer adam seni dolandırmayı kafaya koyduysa merak etme imzaya kadar beklemez.O ana kadar işini halleder, ruhun duymaz Binbir çeşit insan var.

Daha bugün araç sattım.17:05 de notere girdik sıra aldık.Adam bana parayı yolladı.20 dakika sonra sıra bize geldi.Sistem gitti 10 dakika daha bekledik. 17:35 de imzaları attık Bu arada 2 kez dışarıya çıktım sigara içtim geldim.

Sen hesap et