Hocam bilgi edinmek için soruyorum, noterin önünde tam imzaları atacakken okey dedik parayı gönderdik diyelim, parayı gönderdiğimiz an satıcı arkasını dönüp kaçarsa ne olacak?(henüz imzalar atılmamışken) yada da imzaları attık alıcı havaleyi tam yapacakken yapmadı ve arkasını dönüp kaçtı, ne olacak? (olur diye demiyorum tamamen teori olarak düşünüyorum)
Arkasından koşmaktan başka çaren yok

Noter içerisinde kamera var gerekli davalar falan açılır ancak yine de uğraşırsın.
Çok araç sattım/aldım. Önce alıcı parayı öder. Sonra araç devir imzaları atılır.
Ayrıca 2 kez başıma geldi. Adam parayı bana gönderdi. Ancak noterde sistemde sıkıntı var dediler ve 2-3 saat orada bekledik. Mutlaka sistemde bir sıkıntı olup olmadığı sorup sonra para transferi yapılsın.