PM ile değil. Konuya bir açıklama yaparsanız daha iyi olur. Oyun hakkında net bilgiye sahip oluruz.
Konuyu Okusaydınız zaten en baştan açıklama yapıldı
Alıntı
Oyun 6 Karakter ile oynanmaktadır. Üye olan herkese 1000 Puan otomatik verilmektedir. Her karakterin saatlik leş toplama gücü vardır. Topladıkları leşler bir depoda biriktirmektedir. Depo limiti dolduğu zaman karakteriniz leş toplamayı durdurur. Tekrar leş toplaması için kullanıcılar leşleri satıp oyun parası olan sui puana dönüştürebilirler. Bu sui puan ile isterlerse depo kapasitelerini yükseltebilir veya daha fazla karakterler satın alıp daha çok kazanabilirler. Karakterlerin saatlik veya günlük masrafları yoktur. Onun yerine yaşam süreleri belirtilmiştir. Yaşam süreleri boyunca kullanıcılara puan kazandırırlar. Zaten demoyu detaylı incelerseniz oyunun işleyişini çok daha iyi anlarsınız.