"Kötü" ajanslarda böyle bir durum var. Sizden aldığı 1000tl para ise, "kendisini kurtarmadığı için" size 1000tl harcadım der, ancak 500tl belki harcamıştır. Ve hatta sizden komisyon almadığını da iddia eder. Hayrına yapıyorlardır. Siz de işini düzgün yapan firmalara gidip "ama x firması komisyonsuz yapıyor" dersiniz.
Geçmiş olsun.
edit: mesela r10'da da var böyle konular. 1000tl'lik reklam yayınlatın ama 700tl ödeyin filan gibi. her seferinde raporluyorum konuları, ısrarla yeniliyorlar.