http://ozgrozer.com/2016/06/26/start...etsiz-ssl-alma
şu kısma kodları yazmam gerekıyor, bu ssh baglanma ısını yapmadım, puttyden gıremedım, acaba bu kodları yazacagım kısma nasıl gırebılırım, bu sertifikalar ıcın bu kısma kadar geldım burada tıkalı kaldım, bilen varsa yardımcı olursa cok sevnrım sımdıden tesekkurler