Kesinlikle "sahibinden" filtresini ekleyin. Galeriden araba almak akıl işi değil.

Kaşeli ve imzalı detaylı rapor veren bir ekspertize başvurun.

Notere birlikte gidiyorsunuz, son aşamaya gelmeden önce noterdeki yetkili "para alışverişinizi yaptınız mı" diye soruyor. Genellikle o aşamada elden zarfla teslim ediliyor. (Ben EFT ile yapmıştım.)

Ne kadara aldıysanız o kadar yazdırın, onun bir önemi yok. Aracın yıl ve modeline göre kasko bedeli zaten sistemde sabittir ve devlet tarafından belirlenmiştir.